TT Special Episod - Its Kili Time

Som en hyllning till alla kryp som ville oss illa där nere har jag lagt ihop några klipp från våra möten med läskiga insekter. Its Kili Time var en reklamfras som användes överallt för den lokala ölen Kilimanjaro beer, men vi tolkade den annorlunda.
Ikväll har stora delar av tanzagruppen samlats hemma hos Malin för att dela bilder och minnen med varandra. Har även dokumenterat lite vilket med material från imrn kommer bli den sista videobloggen...
Önskar att vi skulle kunna fortsätta men om någon vecka har vi visat allt material vi har.
Känsliga titare varnas. Lägger även upp denna på vimeo för att det inte gick på youtube(copyright är framme igen)

Untitled from adam lundberg on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Daniel Edlund

Det här var sjukt galet stört, på något vis, coolt.

2011-11-21 @ 16:21:10
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/
Postat av: abemon

ty danne, sjukt niz att du slänger iväg en störd kommentar, uppskattas!

2011-11-21 @ 19:15:25
Postat av: Ant

Trots att känsliga tittare varnas samt en beskrivning som får mig att vilja avstå, tog jag mig i kragen och såg på skiten. Filmen får mig att lättare acceptera mitt ställningstagande i frågan huruvida jag skulle med eller ej! Tack

2011-11-21 @ 19:27:00
Postat av: kim

hahah fan va vidrigt de där va asså!

2011-11-21 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0